Adrenaline Rush Car Club

Xenia Ohio
 
HomeHome  CalendarCalendar  GalleryGallery  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  Log in  

Share | 
 

 Key west

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : 1, 2  Next
AuthorMessage
91mr2turbo
ARCC Member


Number of posts : 395
Age : 28
Location : huber heights
Registration date : 2009-04-19

PostSubject: Key west   Sun 21 Mar 2010, 6:39 pm

So I'm at key west right now and they have new owners. It's now a sub and sanwich place. I just said something about possibly a cruse in here. The owner seems really interested. So would anyone be up for helping them out by having a cruse in?
Back to top Go down
View user profile
yellow pro5
ARCC Member


Number of posts : 959
Age : 37
Registration date : 2008-06-10

PostSubject: Re: Key west   Sun 21 Mar 2010, 7:52 pm

yeah sure lol its the same place i was trying to get everyone to come to last year when it was a pizza joint but iam down
Back to top Go down
View user profile
doored90
ARCC Vice President


Number of posts : 1174
Age : 31
Location : xenia
Registration date : 2008-01-05

PostSubject: Re: Key west   Sun 21 Mar 2010, 8:34 pm

well zach thats ur job....so set it up with date and time and make sure theres a cople weeks of notice
Back to top Go down
View user profile http://www.ohiominitrucks.com
berger13
ARCC Secretary


Number of posts : 796
Age : 28
Location : Dayton, Ohio
Registration date : 2009-04-20

PostSubject: Re: Key west   Sun 21 Mar 2010, 8:49 pm

im down just give a few weeks notice like rob said.

_________________
SPOOL MAKES HER DROOL!!!!
Back to top Go down
View user profile
Rob
Spammer
Spammer


Number of posts : 584
Age : 37
Location : Miamisburg Ohio
Registration date : 2008-06-10

PostSubject: Re: Key west   Sun 21 Mar 2010, 10:07 pm

Dang! i really though at first you were talking about Key West Florida! I was all about that!
Back to top Go down
View user profile
86elcamino
ARCC Member


Number of posts : 315
Age : 33
Registration date : 2008-08-05

PostSubject: Re: Key west   Sun 21 Mar 2010, 10:20 pm

Yep me too! lol!
Back to top Go down
View user profile
91mr2turbo
ARCC Member


Number of posts : 395
Age : 28
Location : huber heights
Registration date : 2009-04-19

PostSubject: Re: Key west   Mon 22 Mar 2010, 10:24 am

Yeah it use to be the pizza place but they have new owners now.
Back to top Go down
View user profile
Lil Fish
ARCC President


Number of posts : 1018
Age : 31
Location : Xenia, Ohio
Registration date : 2007-11-25

PostSubject: Re: Key west   Mon 22 Mar 2010, 5:13 pm

yea set it up zack
Back to top Go down
View user profile http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile
Rob
Spammer
Spammer


Number of posts : 584
Age : 37
Location : Miamisburg Ohio
Registration date : 2008-06-10

PostSubject: Re: Key west   Mon 22 Mar 2010, 5:54 pm

DO IT OR ELSE ZAC! Mad
Back to top Go down
View user profile
berger13
ARCC Secretary


Number of posts : 796
Age : 28
Location : Dayton, Ohio
Registration date : 2009-04-20

PostSubject: Re: Key west   Mon 22 Mar 2010, 11:55 pm

sick em rc lol.

_________________
SPOOL MAKES HER DROOL!!!!
Back to top Go down
View user profile
Rob
Spammer
Spammer


Number of posts : 584
Age : 37
Location : Miamisburg Ohio
Registration date : 2008-06-10

PostSubject: Re: Key west   Tue 23 Mar 2010, 10:47 pm

YEAH!!! FIST PUMP Mad
Back to top Go down
View user profile
JesseJ
Admin


Number of posts : 303
Age : 28
Location : Xenia, Ohio
Registration date : 2007-11-24

PostSubject: Re: Key west   Tue 23 Mar 2010, 11:16 pm

lol r.c is a pitbull trapped in a chiwawa's body
Back to top Go down
View user profile http://www.jerry-nita.com/Talon.html
Lil Fish
ARCC President


Number of posts : 1018
Age : 31
Location : Xenia, Ohio
Registration date : 2007-11-25

PostSubject: Re: Key west   Tue 23 Mar 2010, 11:46 pm

lol that was a good one jessie
Back to top Go down
View user profile http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile
berger13
ARCC Secretary


Number of posts : 796
Age : 28
Location : Dayton, Ohio
Registration date : 2009-04-20

PostSubject: Re: Key west   Wed 24 Mar 2010, 12:45 am

lol fist pump rc and very clever jessie lol

_________________
SPOOL MAKES HER DROOL!!!!
Back to top Go down
View user profile
91mr2turbo
ARCC Member


Number of posts : 395
Age : 28
Location : huber heights
Registration date : 2009-04-19

PostSubject: Re: Key west   Wed 24 Mar 2010, 7:10 am

There food is great. About 5 or 6 bucks for a meal and they even have breakfast lol
Back to top Go down
View user profile
adambomb
ARCC Member


Number of posts : 424
Age : 34
Registration date : 2009-04-24

PostSubject: Re: Key west   Wed 24 Mar 2010, 2:45 pm

come on zack get on the ball!!!!!!!!!
Back to top Go down
View user profile
91mr2turbo
ARCC Member


Number of posts : 395
Age : 28
Location : huber heights
Registration date : 2009-04-19

PostSubject: Re: Key west   Wed 24 Mar 2010, 3:48 pm

Yeah if u need I can get the number!
Back to top Go down
View user profile
Rob
Spammer
Spammer


Number of posts : 584
Age : 37
Location : Miamisburg Ohio
Registration date : 2008-06-10

PostSubject: Re: Key west   Wed 24 Mar 2010, 7:40 pm

So does that mean I yipe like a chiwawa or a bark like a pitbull? I am ok with yiping cos its a good disguise!
Back to top Go down
View user profile
adambomb
ARCC Member


Number of posts : 424
Age : 34
Registration date : 2009-04-24

PostSubject: Re: Key west   Thu 25 Mar 2010, 1:31 pm

hahahaha
Back to top Go down
View user profile
Lil Fish
ARCC President


Number of posts : 1018
Age : 31
Location : Xenia, Ohio
Registration date : 2007-11-25

PostSubject: Re: Key west   Thu 25 Mar 2010, 5:57 pm

you yipper
Back to top Go down
View user profile http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile
yellow pro5
ARCC Member


Number of posts : 959
Age : 37
Registration date : 2008-06-10

PostSubject: Re: Key west   Fri 26 Mar 2010, 12:10 am

yeah give me the number ive been busy at work,,,
Back to top Go down
View user profile
JesseJ
Admin


Number of posts : 303
Age : 28
Location : Xenia, Ohio
Registration date : 2007-11-24

PostSubject: Re: Key west   Fri 26 Mar 2010, 7:46 am

omg if yur gonna say my name biznitches it JESSE not JESSIE lol
Back to top Go down
View user profile http://www.jerry-nita.com/Talon.html
91mr2turbo
ARCC Member


Number of posts : 395
Age : 28
Location : huber heights
Registration date : 2009-04-19

PostSubject: Re: Key west   Fri 26 Mar 2010, 8:20 am

237-1046
Back to top Go down
View user profile
94pgt
ARCC Secretary


Number of posts : 484
Age : 28
Location : xenia ohio
Registration date : 2007-11-25

PostSubject: Re: Key west   Sat 27 Mar 2010, 12:19 am

hey jessie
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/xxh34d5h0txx
JesseJ
Admin


Number of posts : 303
Age : 28
Location : Xenia, Ohio
Registration date : 2007-11-24

PostSubject: Re: Key west   Sat 27 Mar 2010, 2:12 pm

chris darn u
Back to top Go down
View user profile http://www.jerry-nita.com/Talon.html
Sponsored content




PostSubject: Re: Key west   

Back to top Go down
 
Key west
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next
 Similar topics
-
» Rainbow Trout Fisheries with Pike - West Central Scotland
» West End United Reserves
» Pictures from "Out West"
» TDSB WEST
» Eastern vs West Hill---- 4A City Championships (on Rogers)

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Adrenaline Rush Car Club :: GENERAL :: OFF TOPIC-
Jump to: