Adrenaline Rush Car Club

Xenia Ohio
 
HomeHome  CalendarCalendar  GalleryGallery  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  Log in  

Share | 
 

 New to the Forum

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
HoodRich
nOOb
nOOb


Number of posts : 13
Registration date : 2011-02-03

PostSubject: New to the Forum   Thu 03 Feb 2011, 5:41 pm

Hey everyone My names Patrick, Im new to the Forum, But not new to the car scene...

Enough about me... Ill let you see what im working with....


1998 Integra Gsr Db8-sedan

Mods***

ECU-
P28 Chipped ecu/ Tuned by Dave blundell on ECtune
TpR Jumper obd2 to obd1 Harness

Engine-
Blox V2 intake manifold
KiddRacing 2.5 Header
Tpr Fuel rail
areomotive FPR
Blox cam gears
PS/removed
AC/removed
Cruise/Removed
stage 1 blox cams
stage 1 axles/ one has broke boot Sad
TPR breather kit


Susp-
skunk2 pro S full coilovers
engalls camber kit front/rear
Poly shift bushings
16x7 rota slips w/ kumh0 xs's

Interior-
Dual dash gauge pod
Coolant temp gauge
oil pressure gauge
fidanza short throw shifter
Autopower rollbar
Type R shift knob oem
02-03 civic Si shift boot
Hid kit 7k

Future plan... Hmmm 75 dry shot nitrous....

1/4 time.. 14.6 at 96 all motor... with spray?? mid 13's

Heres the pictures...










Last edited by HoodRich on Thu 03 Feb 2011, 9:42 pm; edited 2 times in total
Back to top Go down
View user profile
berger13
ARCC Secretary
avatar

Number of posts : 796
Age : 28
Location : Dayton, Ohio
Registration date : 2009-04-20

PostSubject: Re: New to the Forum   Thu 03 Feb 2011, 5:43 pm

welcome bro!! glad to see you on here and please get pics of that sexy integra up!!! Very Happy

_________________
SPOOL MAKES HER DROOL!!!!
Back to top Go down
View user profile
Lil Fish
ARCC President
avatar

Number of posts : 1018
Age : 32
Location : Xenia, Ohio
Registration date : 2007-11-25

PostSubject: Re: New to the Forum   Thu 03 Feb 2011, 7:36 pm

glad to have you to our forum...lets see some pics.
Back to top Go down
View user profile http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile
Jerry
Admin
avatar

Number of posts : 760
Age : 56
Location : Xenia OH
Registration date : 2007-11-25

PostSubject: Re: New to the Forum   Thu 03 Feb 2011, 8:19 pm

Welcome Patrick cheers Post up some pics of the ride.
Back to top Go down
View user profile http://www.jerry-nita.com
playin4keeps
ARCC Member
avatar

Number of posts : 1262
Age : 30
Location : Xenia
Registration date : 2008-01-07

PostSubject: Re: New to the Forum   Thu 03 Feb 2011, 10:36 pm

Glad you made on here
Back to top Go down
View user profile
TD's-civic
ARCC Member
avatar

Number of posts : 543
Age : 30
Location : xenia,OH
Registration date : 2007-12-22

PostSubject: Re: New to the Forum   Mon 07 Feb 2011, 8:34 pm

nice ride man welcome !
Back to top Go down
View user profile
berger13
ARCC Secretary
avatar

Number of posts : 796
Age : 28
Location : Dayton, Ohio
Registration date : 2009-04-20

PostSubject: Re: New to the Forum   Mon 07 Feb 2011, 11:22 pm

dude your teg makes mine look like crap.... yours is so stupid clean!!!

_________________
SPOOL MAKES HER DROOL!!!!
Back to top Go down
View user profile
HoodRich
nOOb
nOOb


Number of posts : 13
Registration date : 2011-02-03

PostSubject: Re: New to the Forum   Fri 11 Feb 2011, 1:52 pm

Hey thank you guys for the compliments. We should get a little meet togeather. Im not sure if i can wait till spring lol
Back to top Go down
View user profile
cjrulesdotcom
ARCC Member
avatar

Number of posts : 99
Age : 27
Location : Xenia
Registration date : 2007-12-04

PostSubject: Re: New to the Forum   Tue 15 Feb 2011, 8:57 pm

welcome man! sorry im a little late lol
Back to top Go down
View user profile http://myspace.com/cjrulesdotcom
Sponsored content




PostSubject: Re: New to the Forum   

Back to top Go down
 
New to the Forum
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» xr rider for years,new to the forum
» i LOVE this forum
» New facebook log in feature on Golf Republic Forum
» Our Sponsors of the Float Tube Fishing Forum
» XR650R Forum On Your Mobile Phone

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Adrenaline Rush Car Club :: GENERAL :: GENERAL INTRODUCTIONS-
Jump to: