Adrenaline Rush Car Club

Xenia Ohio
 
HomeHome  CalendarCalendar  GalleryGallery  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  Log in  

Share | 
 

 help me make a decision.. please!!!

Go down 
AuthorMessage
cjrulesdotcom
ARCC Member
avatar

Number of posts : 99
Age : 28
Location : Xenia
Registration date : 2007-12-04

PostSubject: help me make a decision.. please!!!   Fri 24 Oct 2008, 5:40 pm

ok im trying to decide on a front end for my car.. i can get just a normal old body kit or i can go with the s15 or s14 conversion.. what i really really want is the s15 but im not sure if im gonna be able to do it any time soon due the the cost of it.. i dunno how to post pics on here but if you know what they look like the let me kno what i should go with..


oh and btw for those who dont know i sold my eclipse and bought a 1991 nissan 240sx thats getting some major motor upgrades Twisted Evil
Back to top Go down
View user profile http://myspace.com/cjrulesdotcom
doored90
ARCC Vice President
avatar

Number of posts : 1174
Age : 33
Location : xenia
Registration date : 2008-01-05

PostSubject: Re: help me make a decision.. please!!!   Sun 26 Oct 2008, 1:58 am

i would just get it running and lower it then look at ur money situation...bc they look good lowered...
Back to top Go down
View user profile http://www.ohiominitrucks.com
yellow pro5
ARCC Member
avatar

Number of posts : 959
Age : 39
Registration date : 2008-06-10

PostSubject: Re: help me make a decision.. please!!!   Sun 26 Oct 2008, 3:01 am

i think the s15 also you can get conversion kit to make it a R34 skyline oooo ahhhhhh lol
Back to top Go down
View user profile
cjrulesdotcom
ARCC Member
avatar

Number of posts : 99
Age : 28
Location : Xenia
Registration date : 2007-12-04

PostSubject: Re: help me make a decision.. please!!!   Thu 30 Oct 2008, 4:58 pm

r34 front end requires to many modifications and by the time its done (even by a professional body shop) it wont look right.. im going with just a body kit for now and eventually i will get the s15 front clip.. it costs about 2 grand but will be sooo worth every dollar.. i dunno when i will have it.. prolly summer time lol
Back to top Go down
View user profile http://myspace.com/cjrulesdotcom
yellow pro5
ARCC Member
avatar

Number of posts : 959
Age : 39
Registration date : 2008-06-10

PostSubject: Re: help me make a decision.. please!!!   Thu 30 Oct 2008, 10:55 pm

yeah true i now some places here locally that might get you a s15 clip fairly cheap ill take you there sometime
Back to top Go down
View user profile
berger13
ARCC Secretary
avatar

Number of posts : 796
Age : 29
Location : Dayton, Ohio
Registration date : 2009-04-20

PostSubject: Re: help me make a decision.. please!!!   Mon 11 May 2009, 11:10 pm

that would be sick though with the s15 conversion. im saving up right now to do the jdm integra type r conversion to my gsr.
Back to top Go down
View user profile
91mr2turbo
ARCC Member
avatar

Number of posts : 395
Age : 30
Location : huber heights
Registration date : 2009-04-19

PostSubject: Re: help me make a decision.. please!!!   Tue 12 May 2009, 12:57 pm

OMG that's a lot of money. But I would drop that on my car too. I would do the lambo or the 344 full kit for me tho
Back to top Go down
View user profile
berger13
ARCC Secretary
avatar

Number of posts : 796
Age : 29
Location : Dayton, Ohio
Registration date : 2009-04-20

PostSubject: Re: help me make a decision.. please!!!   Tue 12 May 2009, 11:39 pm

yeah i know. the best price i found for one so far is like $1700. it sucks but itll look so sick when its done
Back to top Go down
View user profile
playin4keeps
ARCC Member
avatar

Number of posts : 1262
Age : 31
Location : Xenia
Registration date : 2008-01-07

PostSubject: Re: help me make a decision.. please!!!   Wed 13 May 2009, 10:48 am

s14 looks good but like doored said, get all the lil stuff done first like ride hieght ect. then see what you wanna do. i also check out ohiodrifting.com. ppl wreck there cars and sell it for cheap
Back to top Go down
View user profile
91mr2turbo
ARCC Member
avatar

Number of posts : 395
Age : 30
Location : huber heights
Registration date : 2009-04-19

PostSubject: Re: help me make a decision.. please!!!   Wed 13 May 2009, 12:26 pm

What makes the conversion so expensive? Isn't it just a front bumper and headlights...
Back to top Go down
View user profile
playin4keeps
ARCC Member
avatar

Number of posts : 1262
Age : 31
Location : Xenia
Registration date : 2008-01-07

PostSubject: Re: help me make a decision.. please!!!   Wed 13 May 2009, 12:28 pm

fenders and hood. the headlights alone are like 200 a pop.
Back to top Go down
View user profile
91mr2turbo
ARCC Member
avatar

Number of posts : 395
Age : 30
Location : huber heights
Registration date : 2009-04-19

PostSubject: Re: help me make a decision.. please!!!   Wed 13 May 2009, 1:19 pm

Ouch... That would be sweet tho..... Idk If I have ever seen a s14
Back to top Go down
View user profile
playin4keeps
ARCC Member
avatar

Number of posts : 1262
Age : 31
Location : Xenia
Registration date : 2008-01-07

PostSubject: Re: help me make a decision.. please!!!   Wed 13 May 2009, 1:40 pm

they are nice
Back to top Go down
View user profile
playin4keeps
ARCC Member
avatar

Number of posts : 1262
Age : 31
Location : Xenia
Registration date : 2008-01-07

PostSubject: Re: help me make a decision.. please!!!   Wed 13 May 2009, 1:48 pm

Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: help me make a decision.. please!!!   

Back to top Go down
 
help me make a decision.. please!!!
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» how do i make a gas pedal ?
» How to make the most of your athletic profile
» Will a Slow Moving Vehicle sign make my mower street legal?
» Make No Little Plans
» Make your own dust sheild UPDATED with finished product

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Adrenaline Rush Car Club :: GARAGE :: GARAGE HELP-
Jump to: