Adrenaline Rush Car Club

Xenia Ohio
 
HomeHome  CalendarCalendar  GalleryGallery  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  Log in  

Share | 
 

 Invasion 09

Go down 
AuthorMessage
doored90
ARCC Vice President
avatar

Number of posts : 1174
Age : 32
Location : xenia
Registration date : 2008-01-05

PostSubject: Invasion 09   Tue 19 May 2009, 11:58 pm

its only 2hrs away!!!!!!!!!!!! im gonna try to go!!!! anyone wanna roll?


Hosted By:
Twiztid Allusions ~ Customizing Rides to the Fullest!

When:
Saturday, August 29, 2009

Where:
Coopers Sport bowl
1920 E. 53rd st
anderson
46013

Description:
TA invasion 09 is a custom car truck bike... anything on wheels show! this is gonna be loaded with fun and excitement. At the event will be a live DJ, Beer tent, Food Tent, Club Games, Car/truck limbo, and much much more!

having coopers sport bowl as the location for this show is gonna be great. with shouts sports pub right inside.. check their website. www.cooperssportbowl.com


Click Here To View Event
Back to top Go down
View user profile http://www.ohiominitrucks.com
playin4keeps
ARCC Member
avatar

Number of posts : 1262
Age : 31
Location : Xenia
Registration date : 2008-01-07

PostSubject: Re: Invasion 09   Wed 20 May 2009, 9:40 am

is this event in Ohio?
Back to top Go down
View user profile
mrwallen03
ARCC Member
avatar

Number of posts : 597
Age : 31
Location : xenia
Registration date : 2008-01-07

PostSubject: Re: Invasion 09   Wed 20 May 2009, 10:22 am

robert you cant go, along with some others, that is the day of my wedding reception.
Back to top Go down
View user profile
Rob
Spammer
Spammer
avatar

Number of posts : 584
Age : 39
Location : Miamisburg Ohio
Registration date : 2008-06-10

PostSubject: Re: Invasion 09   Wed 20 May 2009, 12:58 pm

Wallen 1 Robert 0. Now you must cage fight for the win.
Back to top Go down
View user profile
mrwallen03
ARCC Member
avatar

Number of posts : 597
Age : 31
Location : xenia
Registration date : 2008-01-07

PostSubject: Re: Invasion 09   Wed 20 May 2009, 2:27 pm

affraid
Back to top Go down
View user profile
doored90
ARCC Vice President
avatar

Number of posts : 1174
Age : 32
Location : xenia
Registration date : 2008-01-05

PostSubject: Re: Invasion 09   Wed 20 May 2009, 10:38 pm

awwwwwwwwww fudge!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! we can cage fight........when and where wallen??Smile
Back to top Go down
View user profile http://www.ohiominitrucks.com
yellow pro5
ARCC Member
avatar

Number of posts : 959
Age : 38
Registration date : 2008-06-10

PostSubject: Re: Invasion 09   Wed 20 May 2009, 11:29 pm

receptions usually on the same day lol
Back to top Go down
View user profile
yellow pro5
ARCC Member
avatar

Number of posts : 959
Age : 38
Registration date : 2008-06-10

PostSubject: Re: Invasion 09   Wed 20 May 2009, 11:30 pm

as weddings why is it seperate
Back to top Go down
View user profile
doored90
ARCC Vice President
avatar

Number of posts : 1174
Age : 32
Location : xenia
Registration date : 2008-01-05

PostSubject: Re: Invasion 09   Wed 20 May 2009, 11:54 pm

bc hes getting married on the beach in flordia. and wanted all his friends and family to be at the recep.
Back to top Go down
View user profile http://www.ohiominitrucks.com
mrwallen03
ARCC Member
avatar

Number of posts : 597
Age : 31
Location : xenia
Registration date : 2008-01-07

PostSubject: Re: Invasion 09   Thu 21 May 2009, 9:22 am

yep. i let the women pick everything, i just told her i would prob show up. lol.
Back to top Go down
View user profile
91mr2turbo
ARCC Member
avatar

Number of posts : 395
Age : 29
Location : huber heights
Registration date : 2009-04-19

PostSubject: Re: Invasion 09   Thu 21 May 2009, 12:28 pm

Dang lol. Flordia sounds great. Smile
Back to top Go down
View user profile
Samikins
Fan
Fan


Number of posts : 60
Age : 29
Location : Dayton, Ohio
Registration date : 2008-05-14

PostSubject: Re: Invasion 09   Thu 21 May 2009, 9:16 pm

Nice Justin... very nice
Back to top Go down
View user profile
TD's-civic
ARCC Member
avatar

Number of posts : 543
Age : 31
Location : xenia,OH
Registration date : 2007-12-22

PostSubject: Re: Invasion 09   Fri 22 May 2009, 9:15 am

lol man wallen your wedding is starting to sound like mine lol , show up on time with a tux was my only instructions haha and is there any times on anything yet? i know its 2 hours away but maybe depending on the time of the show and wallens party lol we could work something idk lol
Back to top Go down
View user profile
mrwallen03
ARCC Member
avatar

Number of posts : 597
Age : 31
Location : xenia
Registration date : 2008-01-07

PostSubject: Re: Invasion 09   Fri 22 May 2009, 9:34 am

i dont even have to wear a tux bc were getting married on the beach, im just wearing caci pants and white button up shirt. Cool i think my reception starts at like 5pm at greene county fairgrounds. so i guess it depends on what time show starts.
Back to top Go down
View user profile
91mr2turbo
ARCC Member
avatar

Number of posts : 395
Age : 29
Location : huber heights
Registration date : 2009-04-19

PostSubject: Re: Invasion 09   Sat 23 May 2009, 12:07 am

sweet, thats how u do it. r u going to show up on time? lol
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Invasion 09   

Back to top Go down
 
Invasion 09
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Adrenaline Rush Car Club :: GENERAL :: SHOW SCHEDULE-
Jump to: